loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در هوای انقلاب: یک فرار و هزار فرار

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده مجید درخشانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 92

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 70399 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه ای از سه داستان کوتاه که با زبانی روان و جذاب، حال و هوای روزهای پیش از انقلاب را بین مردم انقلابی به تصویر می کشد، هرسه داستان در روستا روایت می شوند و شخصیت اصلی شان پسری نوجوان است، پسری که در شور و حال مخصوص سن و سالش به سر می برد و دوست دارد او هم سهمی در جریان به راه افتاده در کشور داشته باشد.

ساکت شدم. همه توی فکر رفته بودند. صدای مرتضی که نوحه می خواند، بلند شد. با صدای مدیر، همه به طرف صف رفتیم. بچه ها، نامنظم ایستاده بودند. مبصرهای کلاس ها سعی می کردند صف ها را مرتب کنند. بچه ها سینه می زدند. صدای نوحه مرتضی شور مخصوصی توی دلم انداخت. چشم هایم می خواست پر از اشک شود. رفتم توی فکر. با خود گفتم: «علی راست می گوید…! ولی نه، اگر بچه های مردم را بگیرند! اگر سربازها همه را به گلوله ببندند، چه؟ اگر آقای صادقی بیاید و بگوید: «چرا این کارها را کردید؟ چرا خودتان را لو دادید؟» آن وقت چه بگوییم؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما