loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیل و موش خرمای آب زیرکاه

ماجراهای امیل 1

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده آسترید لیندگرن

مترجم جمال اکرمی

ویراستار پروانه بیات

تصویرگر تونی راس

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 70572 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیا تابه‌حال چیزی درباره‌ی امیل، اهل لونه‌برگا شنیده‌اید؟ پسرکی که در مزرعه‌ی کاتهولت در لونه‌برگا زندگی می‌کند؟ جایی که با نام اسمالند در سوئد شناخته شده؟ نشنیده‌اید؟
خب، من می‌توانم اطلاعاتی در این‌باره به شما بدهم. در لونه برگا کسی نیست که درباره‌ی پسرک شرور مزرعه‌ی کاتهولت چیزی نشنیده‌باشد؛ او کسی نیست جز امیل؛ بچه‌ای که شیطان‌تر و مردم‌آزارتر از او وجود نداشت تا مردم لونه برگا را طوری بترساند که تصمیم بگیرد او را به آمریکا تبعید کنند.
بیایید با امیل آشنا شوید؛ بچه‌ی بازیگوشی که آوازه‌اش تا دوردست‌ها رفته. مراقب باشید! یک موش خرما این دور و برهاست. امیل در تعقیب موش خرماست. در این تعقیب و گریز، شست پای پدر امیل توی تله موش گیر می‌کند، مخلوط قرمز رنگ پودینگ به سرو صورتش می‌پاشد و امیل در انبار چوب زندانی می‌شود. آیا سرانجام امیل موفق می‌شود موش خرما را به دام بیندازد؟

این کتاب آغاز ماجراهای شیطنت‌آمیز امیل است. امیل و موش خرمای آب زیرکاه اولین کتاب از مجموعه ماجراهای امیل است. این کتاب نوشته آسترید لیندگرن است و با ترجمه جمال اکرمی و تصویرگری تونی راس در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما