loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه افسانه های ایرانی - جلد ششم

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده زهرا مهاجری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 116

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

یکی از راه های انس با کتاب و ایجاد شوق و علاقه به مطالعه در همه مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و ... گوش دادن به قصه ها و افسانه ها در سنین کودکی است و این مؤثرترین راه هاست که در همه ممالک به آن توجه شده و می شود زیرا قصه ها و افسانه ها در ساخت شخصیت اخلاقی و انسانی کودک تأثیر بسزایی دارند. در هر قصه و افسانه شخصیت های خوب و بد با یکدیگر درگیرندو کودک می تواند بد بودن یا خوب بودن را درک کند و نکات مهمی را بیاموزد. او می تواند از تخیلات ذهنی خود پلی بسازد و به دنیای واقعی بزرگسالان پا گذارد. بیایید در ساختن این پل و استحکام آن، قصه های شیرین و دلپذیری را برای فرزندانتان بیان کنیدو نتایج حاصل از آن را مثل یک معجزه به نظاره بنشینید! ای ایرانی افسانه های ایرانی را فراموش مکن!

آنچه در کتاب می خوانید مجموعه ای از داستان های زیبا و کهن ایرانی است؛ که به زبانی ساده واقعیاتی از زندگی و فرهنگ مردم ایران را در کنار ماجراهای عجیب و غیرواقعی بازگو می کنند. هدف نگارنده از تدوین این افسانه ها، آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل و مشکلات دنیای واقعی است. به گونه ای که تخیلات ذهنی مخاطبان تقویت شده؛ همچنین لحظاتی لذت بخش برای آنان فراهم شود.

در هر قصه و افسانه، شخصیت های خوب و بد با هم درگیر هستند و کودک با توجه و دقت در گفتار و کردار این شخصیت ها به خوبی می تواند درست بودن یا نادرست بودن سخنان و اعمال آن ها را درک کند و نکته های مهمی بیاموزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما