loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تابستان دیوانه

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده ریتا ویلیامز گارسیا

مترجم بیتا ابراهیمی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 237

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

داستان در یکی از پرآشوب ترین سال های تاریخ معاصر امریکا می گذرد. تابستان دیوانه داستان خنده دار و ناراحت کنندۀ سه دختر است که در سال ۱۹۸۶، از اکلند به کالیفرنیا می روند تا مادری را ببینند که آن ها را ترک کرده است. داستانی به یاد ماندنی به قلم نویسنده برجسته ی کودکان و نوجوانان، ریتا ویلیام گارسیا به همین جا ختم نمی شود. سه خواهر در سفری پرماجرا پیش چشم خوانندگان نوجوان رمان بزرگ می شوند و به آگاهی و شعور اجتماعی می رسند.

دلفین ۱۱ سال دارد؛ ونتا ۹ ساله است و فرن هفت سال دارد، آنها خانه شان در نیویورک را ترک می کنند تا به دیدار مادرشان بروند. مادری که تصویر مبهمی از او دارند و آن قدر از بچه هایش دور بوده که آنها سسیل صدایش می کنند و نه مادر. در طول سفر و برخورد با مادری که درگیرودار دنیای بزرگتری است این سه خواهر بزرگ خواهند شد. تابستان دیوانه تقریبا تمام جوایز ادبی سال ۲۰۱۱ در حوزه ادبیات کودک را که در آمریکا بود از آن خود کرد. جایزه هایی که یک به یک در پی هم نصیب نویسنده اش کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما