loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبری و مدیر یک دقیقه ای: افزایش اثربخشی با رهبری موقعیتی دو

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در رهبری موقعیتی دو، سبک رهبری در قالب دو عامل اصلی یعنی رفتارهای هدایتی (مبتنی بر تکلیف) یا حمایتی (مبتنی بر رابطه) تعریف می شود. در واقع، کلیه اقداماتی که مدیر در راستای نشان دادن مسیر درست و شیوه صحیح اجرای امور به انجام می رساند در قالب رفتارهای هدایتی دسته بندی می شود و تلاش های مدیر برای انگیزش بخشی به فرد زیردست نیز در قالب رفتارهای حمایتی قرار می گیرد.

کتاب «رهبری و مدیر یک دقیقه ای»، مفاهیم رهبری موقعیتی دو را در قالب یک داستان بیان می کند. در این داستان، زنی که خود را کارآفرین می خواند به مدیر یک دقیقه ای مراجعه می کند. این خانم کارآفرین از آماده نبودن کارکنان و فراهم نبودن زمینه برای تفویض اختیار به آنها و در نتیجه کمبود وقت برای انجام کارهایش گلایه دارد. او در این داستان به کمک مدیر یک دقیقه ای به تدریج با مفاهیم رهبری موقعیتی آشنا شده و می آموزد که چگونه می تواند این آموخته ها را در زندگی شغلی خود به کار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما