loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده گرت جونز | راب گافی

مترجم شهرام خلیل نژاد

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71001 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب، از افرادی سخن گفته می­شود که نقش شگفت انگیزی در عملکرد سازمانی دارند، افرادی معمولاً بسیار مفید که گاهی تعداد آنها زیاد و در دیگر مواقع چند نفری بیش نیستند. نوع و کارآیی این افراد به زمینه­ های فراهم­شده بستگی دارد. زمانی که از کارکشتگان سخن گفته می­شود، منظور چه کسانی هستند؟ به عنوان مثال، برنامه نویسان رایانه ای یا پژوهشگران دارویی را در نظر بگیرید که کدها یا داروهای جدیدی را تولید می­کنند که سال های سال سرمایه یک سازمان هستند. یا سرمایه گذاران بانکی و حسابداران مالیاتی را در نظر آورید که روش های کارایی مالیاتی را برای سر و سامان دادن به ادغام ها کشف می کنند یا پژوهشگران بازار که الگوهای نامحسوس حاکم بر مخارج مصرف کنندگان را پیدا می کنند و طبقات یا مقوله های جدیدی را برای بازار تعریف می کنند. این کتاب دربارۀ افراد کارکشته و همۀ کسانی است که مسئول تحقق استعدادها و توانایی­های این­گونه افراد هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما