loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آبنبات چوبی

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده کریستینه نوستلینگر

مترجم رویا رضوانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 108

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آبنبات چوبی یکی از مشهورترین رمان هایی است که نوستلینگر نویسندة آلمانی برای کودکان نوشته است. رمانی کوچک و جمع وجور که از دنیای کودکی خیال پرداز به نام ویکتور حرف می زند. پسری که اسمش را دوست ندارد و مدام به دوروبری هایش می گوید: ویکتور هم شد اسم؟ او آن قدر دنبال اسم جدید برای خودش گشت تا رسید به آبنبات و به همه قبولاند که بعد از این آبنبات صدایش کنند و اسمش شد: آبنبات.

آبنبات با مادر و خواهر و مادربزرگش در آپارتمانی کوچک زندگی می کند، پدر خانواده را رها کرده، اما مادر و مادربزرگ مهربان اجازه نمی دهند دو فرزند خانواده خلا عدم حضور پدر را احساس کنند. خانواده آبنبات جزو طبقه های پایین دست اقتصادی هستند، با این همه شادی و خوشی لحظه ای از زندگی شان دور نمی شود و در آپارتمانی که چهار نفر به زور در آن جا می شوند با تدابیر مادربزرگ یکی از جذاب ترین جشن تولدها برای ویکتور که حالا همه، حتی معلم مدرسه، آبنبات صدایش میکند، برگزار می شود. پسرک به معجزه آب نبات هایی که همیشه دم دست دارد امیدوار است و فکر می کند می شود با این آبنبات های شیشه ای از هر هفت خوانی عبور کرد. آبنبات چوبی هایی که در فروشگاه پایین خانه دم دست هستند و ویکتور با کمک آنها سراغ حل مشکلاتش می رود، اما به زودی برای ویکتور ماجراهایی پیش می آید که حتی آبنبات چوبی ها هم از پس حلش برنمی آیند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما