loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جوانان و انتخاب همسر

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده علی اکبر مظاهری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 250

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نویسنده در مقدمه کتاب چنین آورده «جوانان را بنگرید با امید و آرزوهای فراوان و قلب هایی مالامال از عشق و شور ،بر آغاز راهی نوین ایستاده و در اندیشه حرکت به سوی زندگی مستقل و پرمسئولیتند .دو تصمیم مهم ،دو گردنه خطیر ،دو قله بلند و دو انتخاب بزرگ پیش رو دارند که حتما باید از این دو گردنه و قله بزرگ بگذرند و درباره این دو مسئله مهم ،تصمیم بگیرند و راه صحیح را انتخاب کنند . نه می توانند این و یا یکی از این دو را رها کنند و نه چندان نیرو دارند که یک تنه و بدون راهنما و یاور ،هر دو را طی کرده و به سلامت به هدف برسند.

دو تصمیم است که در زندگی بسیار مهم است ؛ یکی انتخاب شغل و دیگری انتخاب همسر. این دو تصمیم و انتخاب ،هر دو بزرگ و حساسند ،اما یکی از دیگری بزرگتر ،حساس تر و مهم تر است و آن «انتخاب همسر» می باشد.

یکی از عافان بزرگ می فرماید «اگر انسان نصف عمرش را صرف نماید تا استاد شایسته ای پیدا کند ،ارزش دارد زیرا در نیمه دیگر عمرش سعادتمند خواهد شد »اما من (نویسنده) می گویم اگر انسان نصف عمرش را صرف کند تا همسری شایسته و متناسب با خود پیدا نماید، ارزش دارد، زیرا بقیه عمرش سعادتمند خواهد شد.»

این کتاب شامل هفت فصل است: فضیلت ازدواج، چه زمانی ازدواج کنیم، فایده تسریع و زیان های تاخیر در ازدواج، مشکلات و موانع ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، گزینش، دوران نامزدی از فصول بحث شده در کتاب حاضر می باشد و هدف اصلی در بحث های این کتاب آشنایی پسران و دختران با شیوه «انتخاب همسر» است تا بتوانند در این امر مهم و سرنوشت ساز، موفق شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حسین موسوی

این کتاب جزء بهترین کتاب هایی بود که خوندم،چون بحث انتخاب همسر رو از یه زاویه دیگه بررسی میکنه.به همه کسایی که میخوان یه انتخاب درست داشته باشن این کتاب رو پیشنهاد میکنم.

22 اسفند 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما