loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرچم های تاریکی: نقد و بررسی جریان منصور هاشمی خراسانی مدعی زمینه سازی ظهور امام زمان (عج)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی محمدی هوشیار

ویراستار حسین شادمهر

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71085 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پرچم های تاریکی، بازخوانی انتقادی آراء یکی از مدعیان دروغین عرصه مهدویت، منصور هاشمی خراسانی است که بر اساس کتاب “بازگشت به اسلام” و از منظر حکمت اسلامی به رشته تحریر در آمده است.

کتاب بازگشت به اسلام که به عنوان اولین و اصلی ترین کتاب این مدعی معرفی می گردد، از چهار بخش عمده تشکیل شده و سعی بر آن دارد تا با بهره نامناسب از جایگاه عقل، آن را به عنوان معیار شناخت حجت و فرستاده الهی وانمود کند.

امام صادق (علیه السلام) از دوازده پرچم در هنگامه ظهور خبر داد. پرچم هایی که شبیه هم هستند و حق و باطل را به هم آمیخته می کنند. مفضل به خاطر این اوضاع گریست. امام صادق (علیه السلام) به او فرمود: پرچم ما روشن تر از خورشید است و در بین آنها به راحتی شناخته خواهد شد. این کتاب در صدد معرفی یکی از پرچم های تاریکی است که پیش از ظهور امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) برافراشته شده و سعی بر گمراه نمودن مردم با شعار “بازگشت به اسلام” دارد و تاریخ چه بسیار شعارهایی مانند آن را به خود دیده است. شعارهایی چون «إن الحکم إلا لله» یا «الرضا من آل محمد (صلی الله علیه وآله)» که همگی در پی ایجاد انحراف با شعارهای فریبنده بوده اند ولی در نهایت به زباله دان تاریخ پیوستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما