loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قرارهای تامین در فقه و اسناد بین المللی (با تاکید بر نظر امام خمینی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71133 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پژوهش حاضر از دو بخش تشکیل شده است: در بخش اول که تحت عنوان کلیات می باشد به سه فصل تقسیم می شود:
در فصل اول که شامل دو مبحث می باشد و در هر مبحث به بررسی مفاهیم واژگان کلیدی چون قرارهای تأمین، سند بینالمللی پرداخته و در فصل دوم به بررسی تاریخچه قرارهای تأمین و در فصل سوم انواع قرارهای تأمین تحت دو مبحث که در مبحث اول بازداشت موقت از لحاظ مفهوم، پیشنیه، اهداف و ... مورد مطالعه قرار داده و در مبحث دوم به سایر قرارهای جایگیزین بازداشت موقت پرداخته که بعد از بیان مفهوم و اصالت جایگزین بازداشت موقت پرداخته که بعد از بیان مفهوم و اصالت جایگزینی در قه و اسناد بین المللی و اهداف و پیامدهای آن در گفتارهای مجزا، سپس به بیان انواع آن تحت دو قسم جایگزین های سنتی و جایگزین های نوین و نهاد جدید التأسیس نظارت قضائی تبیین می شود.

در بخش دوم کتاب، که بحث اصلی آن را شامل می شود، مبانی نظری قرارهای تأمین از دیدگاه فقه و اسناد بین المللی را مورد مداقه قرار داده است؛ این بخش در فصل اول به بررسی و ارزیابی مبانی بازداشت موقت به عنوان سخت ترین قرار تأمین در فقه و اسناد بین المللی می پردازد و سپس در فصل دوم مبانی سایر قرارهای تأمین را بررسی می نماید. پس از بررسی و اثبات اصل آزادی و عدم جواز بازداشت موقت و ضرورت وجود قرارهای تأمین، در فصل سوم به بیان موارد جواز و استثنا بازداشت موقت پرداخته و فرجام کتاب نیز با نتیجه گیری و منابع و مآخذ خاتمه می یابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما