loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ده گونه نوآوری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71230 10003022
185,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«ده گونه نوآوری» یک دوره ی آماده سازی طولانی را پشت سر گذاشته است. به طور خلاصه می توان گفت که کتاب ده گونه نوآوری حاصل کدگذاری، ساختاردهی و ساده سازی سه دهه کار در شرکت مشاوره دوبلین واقع در شیکاگو بوده است که در این مدت، همراهی روش شناس نامی حوزه طراحی جی دوبلین ۱۲ را به همراه داشته است. دوبلین از زمان شروع به کارش در سال ۱۹۸۰ همواره یک سوال سهل ممتنع را می پرسید: چه باید کرد تا نوآوری به جای شکست، به موفقیت بینجامد؟

قلب کتاب «ده گونه نوآوری» حول یکی از اکتشافات بنیادین دوبلین قرار گرفته است: ده گونه نوآوری متفاوت از یکدیگر وجود دارد و همواره نیز وجود داشته است که نیاز است با برخی ملاحظات با یکدیگر هماهنگ شوند تا بتوانند نوآوری تغییردهنده ای را به وجود آورند. اگر با کتاب ده گونه نوآوری همراه شوید، به زودی به آن خواهید رسید. چیزی که در حال حاضر باید بدانید، این است که این یک کشف ساده نیست. در کنار این چارچوب، به این موضوع خواهیم پرداخت که چطور می توانید این مسیر نوآوری را با استفاده از پروتکل ها و فرایندهای قدرتمندتر به شیوه بهتری طی کنید.

«ده گونه نوآوری کتابی ضروری برای نشان دادن چگونگی انجام نوآوری های جهشی است و نقشه راهی را برایتان فراهم می سازد که برای ایجاد تحول در هر صنعتی قابل اجراست.»

دکتر نیکولاس اف. لاروسو 5 مدیر درمانی مرکز ک لینیک مایو
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما