loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابخانه معرفتی مربی: کتاب های مناسب برای نیازمندی های معرفتی مربیان

تربیت با کتاب 2

ناشر شفق

بازنویسی مرتضی رجائی

تهیه کننده معاونت پژوهش موسسه مصباح الهدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 368

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مخاطبان اصلی مجموعه «تربیت با کتاب» مربیان و والدینی هستند که بارها در کلاس های تربیتی و یا در جلسه های مشاوره، از اساتید و مشاوران خواسته اند تا کتابی سودمند برای مطالعه خود یا فرزندشان به آنها معرفی کنند؛ اما معمولا پاسخی درخور و قانع کننده نگرفته اند.
در شرایط کنونی، معرفی کتاب های خوبی که پاسخ گوی نیاز تربیتی والدین و مربیان باشند، کار ساده ای نیست و دشوارتر از معرفی چنین کتابی به این دو گروه، پیشنهاد کتاب های جذاب و البته ارزشمند به نوجوان ها است.

برای پر کردن این کمبود و پاسخ به نیاز سه گروه «مربیان و معلمان و مبلغان»، «والدین» . «متربیان نوجوان» به کتاب های سودمند و دارای رویکرد تربیتی، باید کتاب هایی برای هر یک از این سه گروه شناسایی و معرفی شوند.
مجموعه تربیت با کتاب، دستاورد یک طرح پژوهشی با همین هدف است و «کتاب خانه معرفتی مربی» جلد دوم از این مجموعه است. در این کتاب 100 عنوان از کتاب های مناسب برای نیازمندی های معرفتی مربیان معرفی شده است.

بخش اول: اخلاق
بخش دوم: اندیشه امام و رهبری
بخش سوم: انقلاب اسلامی
بخش چهارم: تاریخ
بخش پنجم: غرب شناسی
بخش ششم: فرق و ادیان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما