loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منشور هدایت: مطالبات رهبری در حوزه دفاع مقدس

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71322 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
70,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب چارچوبی از بایدها و نبایدها در حوزه دفاع مقدس از منظر مقام معظم رهبری را عرضه می ­دارد و فعالین حوزه مزبور را با منویات رهبری بیش از پیش آشنا می سازد. این کتاب فراهم آمده از فصول ذیل است:

فصل اول: بزرگداشت یاد و نام هشت سال دفاع مقدس، فصل دوم: بزرگداشت نام و نام شهدا، فصل سوم: کنگره و یادواره شهدا، فصل چهارم: راهیان نور، فصل پنجم: رزمندگان و جانبازان، فصل ششم: آزادگان، فصل هفتم:خاطرات، فصل هشتم: خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، فصل نهم: جوانان و دفاع مقدس، فصل دهم: استان­ها و دفاع مقدس.

در پایان این کتاب طی یازده صفحه جمع بندی ارائه شده ناظر بر مسئولیت ­ های اقشار مختلف و مخاطبین مجموعه مطالبات و انتظارات آمده است. این کتاب جهت سهولت در دسترسی بر برخی موضوعات و اشخاص و اماکن دارای نمایه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما