loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشارکت اجتماعی در جنگ تحمیلی (مجموعه مقالات)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71328 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «مشارکت اجتماعی در جنگ تحمیلی» دربرگیرنده تعدادی از مقالات حوزه اجتماعی دفاع مقدس است که به همت پژوهشگران و نویسندگان گروه مطالعات اجتماعی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس تدوین شده و در فصلنامه تخصصی نگین ایران به چاپ رسیده است.
این کتاب شامل 14 مقاله است که در چهار فصل با عناوین «بسیج در صحنه نبرد»، «حضور مردم در دفاع مقدس»، «فرماندهان و راویان صحنه نبرد» و «گسترش دامنه جنگ» سازماندهی شده و زمینه های متفاوت اجتماعی در دوران دفاع مقدس را شامل می شود.
مهمترین مزایای این کتاب عبارت است از؛ ورود به مباحث و موضوعاتی که در منابع دیگر جامعه شناسی جنگ کمتر به آن ها پرداخته شده است. مرور چگونگی حضور و نقش اقشار اجتماعی از جمله بسیج، زنان، فرماندهان و ... در جنگ و مروری بر چگونگی مشارکت اقشار، طبقات و کنشگران فعال اجتماعی در دوران دفاع مقدس، از جمله این موضوعات است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما