loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ ایران و عراق؛ پیشینه ها و روند تشدید تعارض

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب با بیان این تفاوت میان مطالعات روابط بین الملل و حوزه غرب آسیا، خلاء بزرگ موجود در ادبیات علمی مربوط به علل جنگ را پر می کند و از این رو، برای پژوهشگران حوزه های مطالعات صلح و تعارض، منطقه غرب آسیا و روابط بین الملل بسیار مفید خواهد بود.

جروم داناون که درس مطالعات بین المللی را در دانشگاه فناوری سوین بورن (Swinburne) استرالیا تدریس می کند، پیشتر در نیروی هوایی سلطنتی استرالیا خدمت کرده و در گردهمایی ها و همایش های بین المللی متعددی با موضوع روابط بین الملل، تحقیقات بین الملل، تجارت بین الملل و علوم سیاسی شرکت داشته است.
کتاب فوق مشتمل بر 5 فصل است. در فصل اول رویکرد یکپارچه به روند تشدید تعارض میان دولت ها مورد بررسی قرار می گیرد، فصل دوم به دوره پیش از قرارداد الجزایر، فصل سوم به دوره تنش زدایی و در فصل چهارم به دوره پس از انقلاب در روابط ایران و عراق می پردازد. در نهایت فصل پنجم به تبیین جنگ ایران و عراق اشاره دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما