loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اینجا زیر درخت انجیر هر شب مهمانی است: مجموعه داستان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده غزال امیری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71385 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رویکرد نویسنده در این مجموعه داستان؛ رویکردی درون گرایانه و حسی است. او در داستان هایش سعی کرده است تا به کشفی درونی از خود، انسان های پیرامونش و رابطه میان آنها دست پیدا کند و آن را در قالب داستان بیان کند.

داستان نخست از این مجموعه با عنوان «چهل و چهار کوچه مشایخ» با همین رویکرد نوشته شده است. از دل یک روایت داستانی از زبان یک دختر که با نگاهی به زندگی و مرگ خواهرش و نوع نگاه اجتماعی به آنها روایت می شود؛ بیان بکر و به شدت داستانی و در عین حال بدور از سانتی مانتالیسم رایج در این نوع از سوژه ها.

در داستان دوم با عنوان “نام اصلی اش سیاوش بود” نویسنده به رابطه ای انسانی می پردازد که بین چند نفر در یک سفر شکل می گیرد که بعد از آشنایی عمیق، سپس هر کدام مسیرهای مختلفی را در پیش گرفته و از هم دور می شوند. رابطه ای که با عشق، و شکست در عشق برای یکی از اعضای گروه برای همیشه تمام، و تبدیل به خاطره می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما