loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران

درس نوشتار 38

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده حسین جوان آراسته

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 329

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71387 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حقوق اساسی به عنوان اصلی ترین شاخه حقوق عمومی، آیینه تمام نمای هویت دولت و حقوق ملت است و حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران، با ارائه الگوی مردم سالاری دینی در جهان معاصر، تجربه ای نوین از بنیادی ترین اصول حکمرانی شایسته را در معرض دید صاحب نظران قرار داده است.

نگارنده در این اثر، تلاش کرده است بازتولیدی از اندیشه های ارزشمند استادان حقوق اساسی داشته و ضمن بیان تاملات خود، با بهره گیری از تجربه سالها تدریس در دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف، تبیین و تحلیل نسبتا دقیقی از حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران را مطابق با تحولات چهاردهه اخیر، به ویژه در حوزه هایی چون حاکمیت، ساختار دولت، تفکیک قوا، رهبری، قوای سه گانه و حقوق ملت، با نگاهی توامان به مفاهیم حقوقی و موازین فقهی، متناسب با دو واحد درسی ارائه کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما