loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لایک ممنوع

5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71393 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب لایک ممنوع، با هدف معرفی زودباوری در فضای مجازی و معرفی راهکارهای رهایی از آن به نگارش درآمده است. با توجه به اینکه اساس کتاب بر مفهوم زودباوری بنا شده است، در فصول ابتدایی این امر به صورت مستقل مورد بررسی قرار گرفته است و هر چه از فصول ابتدایی دورتر می شویم این مفهوم بیشتر با مفهوم فضای مجازی و ابعاد آن ترکیب می گردد.

این کتاب در موضوع تکنیک‌های اقناعی یا همان زودباوری در فضای مجازی به رشته تحریر درآمده و تلاش دارد در فضایی متفاوت‌تر از دیگر کتاب‌ها با ذکر مصادیق متعدد به شما یاد بدهد چطور در فضای مجازی زودباور نباشید. در نوشتار کتاب لایک ممنوع، تلاش شده تا به وفور از مثال های متنوع استفاده شود تا مفهوم به سرعت به مخاطب منتقل گردد، همچنین اساس ساختار کتاب بر پایه بخش ها و قسمت های متنوع پایه ریزی شده است.

کتاب «لایک ممنوع» نوشته مشترک سیدبشیر حسینی و طاها صادقیان است، ناشر این کتاب کانون اندیشه جوان بوده و با مرکز مطالعات فضای مجازی همکاری داشته است.

همه ما یه تصویر غریب از زودباوری داریم؛ هم اونو بد می‌دونیم و هم دور از خودمون! اما واقعیت اینه که با یک تعریف ساده از زودباوری، تمام تصورات قبلی ما مثل یک ظرف چینی میشکنه! زودباوری فقط و فقط یعنی هرچیزی رو که می‌بینیم، قبولش کنیم! کلاهت رو قاضی کن!

چقدر از چیزایی که در روز میشنوین، میسنجین؟ بالا و پایین می‌کنین و یا حتی در موردش سرچ-فارسی را پاس بداریم؛ جستجو میکنین؟ چقدرشو در همون لحظه اول میپذیرین و هرازگاهی تو حرفاتون به‌عنوان یه سند برا دوستانتون رو میکنین؟

با این جملات، زودباوری دیگه خیلی هم از ما دور نیست، اونم تو دوره‌ای که مثل من، همیشه سرتون تو گوشیه! حتی اگر آیینه باشیم و چیزی از وقایع رو کم و زیاد نکنیم، بازم زودباوری کنار دستمون نشسته و بهمون چشمک می‌زنه. خواهشن در شنیده‌ها، آیینه نباشین! آیینه قدرت فکر کردن نداره!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مصطفی فراغت

با سلام و صلوات جهت سلامتی شما
کتابی بسیار ارزنده ومناسب زمان کنونی که آگاهی های لازم را به ما که غرق دنیای مجازی گشتیم می دهد و راهنمای بسیار خوبی است و واجب است که افراد قبل از خریدن موبایل و یا هر وسیله ای که ما را وارد دنیای مجازی می کند این کتاب ارزشمند را مطالعه نمایند .

11 اسفند 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما