loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان درمانی سوگ و داغ دیدگی با رویکرد اسلامی

ناشر آفتاب توسعه

نویسنده راضیه فتاحی | مهرداد کلانتری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71513 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اهمیت کتاب روان درمانی سوگ و داغ دیدگی با رویکرد اسلامی، از این جهت است که به دنبال تنظیم یک برنامه درمانی مدون در زمینه سوگ و داغدیدگی متناسب با فرهنگ اسلامی است و گامی در جهت کاربردی تر نمودن آموزه های اسلامی در این حوزه خاص از روان درمانی بوده و تلاشی در راستای تحقق بخشیدن به بومی سازی مداخلات روان درمانی با فرهنگ جامعه ایرانی است.

در فصل اول این اثر، به معرفی سوگ، نظریه‌ها و درمان‌های روان‌شناختی مختلف پرداخته می شود؛ در فصل دوم، روان درمانی در اسلام و در فصل سوم، مبانی درمان اسلامی مورد بحث قرار می گیرد؛ و درنهایت در فصل چهارم، یک برنامه درمانی مدون در زمینه سوگ و داغ‌دیدگی متناسب با فرهنگ اسلامی بیان می شود. امید است که این اثر گامی در راستای تحقق بخشیدن به بومی سازی مداخلات روان شناختی در فرهنگ جامعه ایرانی، و اسلامی سازی روان شناسی در جهت فرموده‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله) و خدمتی به تولید دانش بومی باشد.

کتاب روان درمانی سوگ و داغ دیدگی با رویکرد اسلامی، نوشته راضیه فتاحی و مهرداد کلانتری است و در انتشارات آفتاب توسعه منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما