loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من و عباس بابایی: خاطرات حسن دوشن از شهید عباس بابایی

5 (1)

ناشر یا زهرا (س)

مصاحبه گر علی اکبر مزدآبادی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 312

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71580 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب من و عباس بابایی، خاطرات حسن دوشن از شهید عباس بابایی می باشد. این کتاب توسط علی اکبر مزدآبادی مصاحبه و تدوین شده است و در انتشارات یا زهرا (س) به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امین میرزایی

در فرصتی کم و به صورت اتفاقی این کتاب را دیدم و بخشی از اون را مطالعه کردم. خیلی خوب و صادقانه خاطرات اقای دوشن بیان شده بود.با خوندن متن پشت کتاب گریه کردم.

4 شهریور 1400

فاطمه کاشفی

حسن دوشن خیلی شیرین صحبت کردنو حدودا همه کتاب به صورت دیالوگ هایی که بین شهید بابایی و بقیه بوده (حسن دوشن) تعریف کردن تعجب میکنم که این خاطرات باارزش که حتی لهجه خود شهید بابایی هم توش رعایت شده باید بعد از 31 سال پس از شهادت ایشون چاپ بشه.پی نوشت: با این کتاب خیلی خندیدم و در پایان به قدری خاطرات خوب بیان شده بود که احساس میکردم من هم مانند حسن دوشن( رفیق فابریک شهید بابایی) دلتنگ شهید بابایی ام و انگار یه دوست جدید که باهاش زندگی کردم رو از دست دادم.پی نوشت2: خیلی ممنونم از آقای مزد آبادی که این کتاب رو نگاشتن.

16 دی 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما