loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده آموزه های اخلاقی، سیاسی، مدنی و کلامی اخوان الصفا و خلان الوفا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71592 10003022
122,500 110,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از مهمترین شیوه های توجه به فرهنگ بومی و اسلامی و ایرانی شناخت آثار مکتوب باقیمانده از صاحبان اندیشه و فکر در درازای تاریخ تمدن اسلامی است. جستار و کاویدن این آثار نسل جدید را که متأسفانه با پیشینه فرهنگی خویش چندان آشنا نیست به تأمل و تعمق افزون تر در شناخت مصادر معرفتی و هویتی خویش سوق خواهد داد. توجه به مصادر فرهنگی و بومی گذشته و میراث و تراث بر جای مانده در حوزه تمدن اسلامی یکی از نیازهای مهم پژوهش های آکادمیک محسوب می شود.

یکی از قدیمی ترین متون برجای مانده در دوره شکوفایی تمدن اسلامی که قدمتی بیش از هزار سال دارد رسائل اخوان الصفا و خلان الوفاء است که پژوهشگران زمان تدوین آن را محتملاً نیمه دوم سده سوم و اوایل سده چهارم هجری دانسته اند.

این کتاب در دو بخش فراهم شده است:
بخش اول: مفهوم شناسی اخلاق و عرفان
بخش دوم: نسبت دین و سیاست در اندیشه های اخوان الصفا
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما