loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ولایه الامر فی عصر الغیبه

5 (1)

ناشر دارالبشیر | مجمع الفکر الاسلامی

نویسنده سید کاظم حسینی حائری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71609 10003022
180,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تا پایان عصر غیبت صغری ولایت مطلقه بر عهده تک تک معصومین علیهم السلام بود. بعد از عصر غیبت که بنا به مصالح و ضروریاتی حادث شده است، طبق احادیث این ولایت به صورت عام نه خاص به فقها و علمای شیعه واگذار گردیده، تا طبق مصالح و موضوعات مبتلا به جامعه اسلامی تصمیم گرفته شود. در حال حاضر فقهای شیعه با الهام گرفتن از مکتب وحی می کوشند این امر مهم را در حد توان خود به سود جامعه اسلامی رقم بزنند هر چند که ایشان مصون از خطا نیستند زیرا تنها معصومین علیهم السلام هستند که هیچ خطا و لغزشی در امرشان نمی باشد.
کتاب حاضر کوشیده است نحوه امارت ولی فقیه در عصر غیبت در عصر غیبت را با طرح موضوعاتی تشریح کرده باشد.
کتاب حاضر در چند بخشی این موضوع را بررسی کرده که عبارتند از: شبهات پیرامون اقامه حکم اسلامی در عصر غیبت، فقاهت شرط حاکمیت مدیر جامعه اسلامی، چگونگی انتخاب در عصر ولایت فقیه، شورای همفکری ، چگونگی نفوذ حکم فقیه در قبال سایر فقها و نگرشی در مورد چگونگی خطای فقیه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما