loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه سیاسی آیت الله سیدعلی خامنه ای

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سجاد رستمی پور

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 344

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این کتاب سعی شده منظومه اندیشه سیاسی آیت الله سیدعلی خامنه ای ترسیم شود. نگاه منظومه ای برآمده از ویژگی های سیاسی ایشان است. به تعبیر ساده می توان سه مرحله را در بیان و توضیح اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب ترسیم کرد: مرحله مبانی، مرحله ساختار و مرحله حرکت.

ترتیب فصول مختلف کتاب اندیشه سیاسی آیت الله سیدعلی خامنه ای را بر اساس این مراحل می توان توضیح داد: فصول اولیه به مبانی می پردازد و در بیان آن ها به تبیین های خاص در مورد مسائل اصلی اندیشه پرداخته شده است. فصول میانی کتاب راجع به ساختار یا وجه ایستایی سیاست مشتمل بر ولایت، نظام سیاسی و مردم سالاری است. فصول پایانی کتاب راجع به مرحله حرکت یا وجه پویای سیاست شامل آزادی یا نیروی حرکت سیاست و نهایتاً نظریه پیشرفت است.

کتاب اندیشه سیاسی آیت الله سیدعلی خامنه ای، نوشته سجاد رستمی پور است و در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما