loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلامت و اختلال جنسی همسران: رویکردی اسلامی و روان شناختی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 71686 10003022
330,000 297,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هنگامی که با نگاهی آسیب شناختی به روابط همسران می نگریم، سایه ی شوم مشکلات و اختلالات جنسی و عدم تأمین رضایت بخش نیازهای جنسی را بر پیکره ی خانواده می بینیم. بسیاری از همسران با پدیده ای به نام "بی سوادی جنسی" و "بی مهارتی در عملکرد جنسی" مواجه اند.

کتاب سلامت و اختلال جنسی همسران، محصول کار پژوهشی شش ـ هفت ساله ای است که با رویکردی علمی و کاربردی نگارش یافته و اکنون در اختیار جامعه ی علمی و خانواده ها قرار می گیرد. محتوای این کتاب، با رویکردی اسلامی و روان شناسی (یا به عبارت بهتر، روان شناسی اسلامی) و با تحلیل های برآمده از آموزه های اسلامی (به ویژه از قرآن و حدیث) و اندوخته های روان شناختی به رشته ی تحریر درآمده است.

این متن هم علمی است و هم کاربردی. در واقع در نگارش این کتاب، کوشش شده است که مطالب کاربردی و مهارتی قابل فهم، بر مبنای پژوهش علمی کاملاً مستند و مستدل استوار شود. قلم به گونه ای است که هم می تواند مورد استفاده ی عملی همسران قرار گیرد و هم اندوخته هایی برای فعالیت های علمی پژوهشگران و مشاوران داشته باشد. به عبارت دیگر، در کنار تحلیل های علمی، مطالب و راهکارهای کاربردی مهارت محور و تکنیک وار هم آمده است. برخی مطالب، با توضیح متفاوت آمده که به منظور روشن شدن بهتر مطالب و استفاده ی بیشتر همسران است.فهرست عناوین فصول کتاب به شرح زیر است:
فصل اول: مسائل جنسی همسران و سلامت و اختلال آن (کلیات و مفاهیم)
فصل دوم: ویژگی ها و تفاوت های رفتار جنسی در همسران
فصل سوم: نظام فقهی، حقوقی و اخلای خانواده و نقش آن در سلامت جنسی همسران
فصل چهارم: دانش جنسی و مهارت های سلامت بخشی به آن
فصل پنجم: اختلالات جنسی؛ انواع، عوامل و رهنمودهای درمانی
فصل ششم: انحرافات جنسی همسران؛ انواع، عوامل و رهنمودهای مقابله ای
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما