loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ورای نمودها و نمادها

انتخابات دهم از زاویه سه نامه و سه پاسخ

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب که حول محور بحث های سیاسی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نوشته شده است، بعد از مقدمه از سه بخش اصلی تشکیل شده است: نقد و بررسی نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری، نقد و بررسی نامه میرحسین موسوی به شورای نگهبان(1388/3/30)، نقد و بررسی سخنرانی محسن کدیور.

بخش اول این کتاب، بعد از آوردن متن اصلی نامه هاشمی رفسنجانی، پاسخ عباس سلیمی نمین آمده که البته پیش از این نیز در رسانه های خبری منتشر شده بود و نظرات زیادی را به خود جلب کرده بود. بعد از انتشار این پاسخ، دفتر هاشمی رفسنجانی نیز جوابیه ای را در مقابل این پاسخ منتشر کردند که این هم قسمتی دیگر از بخش اول کتاب است. در پایان این بخش نیز توضیحاتی در مورد جوابیه دفتر هاشمی رفسنجانی منتشر شده است.

بخش دوم که به نقد و بررسی نامه میرحسین موسوی به شورای نگهبان اختصاص دارد، شامل دو قسمت است. اولین قسمت همان نامه ای است که میرحسین موسوی نوشته و قسمت بعدی نیز چندکلامی است که مسعود رضایی با میرحسین موسوی گفته است و با مخاطبان کتاب نیز در میان گذاشته است. البته این مطلب پیش از این نیز در رسانه های خبری منتشر شده بود.

بخش سوم کتاب نیز که به سخنرانی محسن کدیور مربوط می شود، شامل متن سخنرانی کدیور و همچنین چند کلام صحبت است که مسعود رضایی رو به محسن کدیور گفته است و تا به حال در جایی منتشر نشده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما