loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در تقاطع دو نیستی

ناشر دلیل ما

نویسنده علیرضا هزار

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72420 10003022
45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پانزده پرسش از امام علی (ع)، هشت پاسخ از امام حسن (ع) و پنج پاسخ از امام حسین (ع) حدیث ارزشمندی را به ارمغان گذارده است که همچون دیگر روایات دُرر بار معصومین (ع)، اهل معرفت را به آگاهی از علوم اهل بیت (ع) وا داشته است . کتاب حاضر پس از سخنی کوتاه در مورد بحران های دنیایی و گریبان گیر انسان ها مهمترین آنها را بحران تربیت دینی می داند و تأکید دارد که اگر انسان ها دین گم شدة خود را به دست آورند و با آن تربیت شوند ، می توانند تهذیب نفس کنند و با استفاده از تعالیم اهل بیت (ع) به دنیا و آخرتی هدفمند و پسندیدة خدای تعالی برسند . بخش اعظم این کتاب شرح چند عبارت از این پرسش و پاسخ است. برخی از پرسش ها مربوط می شود به عقل ، دور اندیشی، بزرگواری و بخشندگی. عبارت تقاطع دو نیستی ، امروز را به عنوان سرمایه ای معرفی می کند که باید آن را به دست آورد و از پرداختن به دیروز و فردا که هر دو معدوم هستند پرهیز کرد .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما