loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهربان ترین بانو

ناشر دلیل ما

نویسنده سید حمید موسوی گرمارودی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72443 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب نگاهی به زندگی بانوی بانوان فاطمه زهرا(س) از دریچه چشمان خدمتکار خانه عبدالله، پدر رسول خدا(ص) می باشد. دراین کتاب بدون مقدمه به سراغ داستان زندگی و خاطره های «ام ایمن» می رود و در ابتدای اثر با معرفی مختصری می گوید که این داستان از زبان چه کسی و در چه دوره ای از تاریخ نقل می شود.

نوشتار حاضر در شش فصل با عناوین «بهترین پدر و گرامی ترین مادر»، «میلاد بانوی نور»، «فاطمه(س) در مکه»، «هجرت به مدینه»، «بانوی مینوی در مدینه» و «شهادت مهربان ترین بانو» به رشته تحریر در آمده است.

در ابتدای این اثر که خواننده در نخستین نگاه خود به متن کتاب وارد می شود، آمده است: «من ام ایمن هستم. زنی اهل کشور اتیوپی در آفریقا. دست سرنوشت مرا به سرزمین عربستان آورد و از نوجوانی به عنوان خدمتکار به خانه جناب عبدالله، پدر پیامبر(ص) آمدم. روزگاری دراز از آن زمان گذشته است. سال هایی طولانی که اتفاقات و حادثه های زیادی را در خود داشتند. اکنون دیگر من زنی سالخورده ام. زنی که بیشتر عمر خود را در کنار بهترین خاندان و گرامی ترین خانواده بر روی زمین گذرانده است. آری؛ خاندان رسالت و خانواده وحی!

آنچه برایتان می گویم خاطراتی است که از زندگی در کنار دختر پیامبر اسلام حضرت فاطمه(س) برایم به یادگار مانده است. اینک که آنها را برایتان بازگو می کنم آن بانوی بزرگوار به شهادت رسیده و مرا در اندوهی همیشگی فرو برده است ... .»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما