loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کامل التعبیر (تعبیر خواب)

ناشر دلیل ما

نویسنده سید ابوالفضل موسوی گرمارودی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 864

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72454 10003022
400,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مصحح در مقدمه کتاب در خصوص شیخ ابوالفضل حُبیش (مولف) ‌و روش کتاب حاضر در استفاده از منابع مختلف کتب تعبیر خواب مطالب قابل توجهی را آورده است و ضمن معرفی کتاب های مرجع حُبیش ،‌در مورد آنها و جایگاه آنها در بین کتب تعبیر خواب توضیحات لازم را ذکر کرده است . بخشی از مقدمه نیز به مو‌لف و کتاب های مختلف او در علومی مثل حکمت ،‌هندسه ،‌نجوم ،‌تفسیر و... اختصاص یافته است .کتاب های حاضر به خاطر استفاده فراوان از کتاب ابن سیرین ،‌متاسفانه در بین برخی از مخاطبین و حتی ناشران به کتاب تعبیر خواب ابن سیرین مشهور شده است. آغاز کتاب در 16 فصل به: خواب ،‌تفاوت خواب ها ،‌تغییر در تعبیر خواب ،‌تعبیر خواب در دیدن انبیا و فرشتگان و ... اختصاص یافته است و سپس موارد مختلفی که در خواب دیده می‌شود طبق حروف الفبا تنظیم شده و مورد استفاده خوانندگان قرار گرفته است . پایان بخش کتاب نیز فرهنگ لغات مختصری از واژگان دشوار کتاب است که برای سهولت خوانندگان تهیه شده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما