loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وهابیت از دیدگاه اهل سنت

ناشر دلیل ما

نویسنده علی اصغر رضوانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72501 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ابن تیمیه که در قرن هفتم می زیست نخستین کسی است که افکار وهابیت از او سرچشمه گرفت. ناسازگاری عقایدش با عقاید مسلمین باعث شد که او مورد مخالفت مذاهب اسلامی قرار بگیرد. بخشی از کتاب حاضر نظر حدود 70 تن از علمای مختلف اهل سنت در مورد انحرافی بودن عقاید ابن تیمیه است. بخشی دیگرنیز آرای علمای اهل سنت در مورد محمد بن عبدالوهاب است که بار دیگر در قرن دوازدهم به بیان مجدد عقاید ابن تیمیه پرداخت. محمد بن عبد الوهاب موسس فرقه وهابیت بود که توانست با همکاری آل سعود این افکار و عقاید را به صورت رسمی اعلام کند. بخش دیگری از کتاب حاضر 25 عقیده اهل سنت را مطرح می کند که مورد مخالفت وهابیان قرار گرفته است سپس 54 عقیده و فتوا از وهابیان مطرح شده است که نویسنده کتاب فقط به طرح آن می پردازد به لحاظ آشکار بودن موضوع، قضاوت را به خوانندگان وا میگذارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما