loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام رضا (ع) به روایت اهل سنت: زندگانی، شخصیت، روایت، امامت، ولایت عهدی، کرامت و زیارت

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدمحسن مروجی طبسی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 372

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72551 10003022
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شخصیت درخشان و دانش بی مانند امام رضا (ع)‌،‌حقیقتی است که ارباب فرق و دانشمندان اسلامی را به ستایش و مدح آن حضرت سوق داده است.

در این میان نوع نگاه عالمان اهل سنت ،‌قابل توجه و درنگ است. کتاب حاضر پژوهشی است که تلاش می کند ابعاد مختلف حیات نورانی «امام ذصا (ع) به روایت اهل سنت» را در هفت دفتر «ولایت عهدی»، «کرامت»، و «زیارت» با رویکردی توصیفی - تحلیلی ترسیم نماید.

این اثر که با استفاده از 200 کتاب از منابع اهل سامان یافته است را می توان گام جدیدی در عرصة شناخت جامع زندگی هشتمین وصی پیامبر اکرم (ص) دانست.

در منابع شیعه کتاب های فراوانی در مورد زندگی اجتماعی ،‌علمی ،‌تاریخی ،‌و معرفتی امام رضا (ع)‌نگاشته شده است اما اهمیت این کتاب بدین است که این مطالب از منابع اهل سنت استخراج شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما