loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تهمت های ناروا به ساحت مقدس رسول خدا (ص)

ناشر دلیل ما

نویسنده میرحامد حسین

مترجم محمدرضا کریمی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 808

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72754 10003022
450,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در 3 فصل به بررسی روایات ساختگی فضائل خلفا در مکتب سقیفه پرداخته و نقد آنها با استناد به صحاح و مسانیدو کتب معتبر اهل سنت عرضه شده است. پیشگفتار کتاب «تهمت های ناروا به ساحت مقدس رسول خدا (صلی الله علیه و آله)» در 80 صفحه به تبیین امام و امامت پرداخته و وقایع غصب خلافت و آغاز ساخت احادیث جعلی را شرح نموده است. همچنین تاریخ مختصری از شرح حال و احوالات میرحامد حسین و تالیفات وی ارائه نموده است.

اولین فصل کتاب به روایات فضیلت های دروغین ابوبکر بن ابی قحافه اختصاص یافته و 36 حدیث جعلی در کتب اهل سنت مورد بررسی قرار گرفته و تناقضات و توجیهات عالمان و نویسندگانشان را مطرح نموده است.

فصل دوم بیانگر 23 حدیث جعلی در فضائل عمر بن خطاب در کتب اهل سنت است که نظریات مختلف بزرگان اهل سنت را شرح داده و دروغین بودن آنها را با استناد به کتاب های معتبر عامه اثبات کرده است.

13 حدیث جعلی در فضایل ابوبکر و عمر در فصل سوم ذکر شده که با مراجعه به تاریخ و مسانید اهل سقیفه، کذب بودن آنها و مخدوش بودن اعتبار روایات به وضوح بیان شده است.

این کتاب در 808 صفحه وزیری توسط حجه الاسلام و المسلمین محمد رضا کریمی به رشته تحریر در آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما