loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش روشن در وظایف زمان غیبت

ناشر دلیل ما

نویسنده مهدی مهدوی تهرانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72773 10003022
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روش روشن در وظایف زمان غیبت تالیف مهدی مهدوی توسط نشر دلیل ما به چاپ رسیده است.

این کتاب در 5 فصل به شرح وظایف شیعیان در عصر غیبت حضرت مهدی (علیه السلام) پرداخته است. اولین فصل بیانگر برتری مومنان زمان غیببت بر سایرین است و از جمله دلایل این برتری، تحمل مشکلات و حفظ عقیده در طوفان بلاها شمرده شده است.

فصل دوم به تبیین وظایف انسان در زمان غیبت حضرت ولی عصر (علیه السلام) پرداخته و 16 اصل کلی را اعلام کرده است. آنگاه حفظ حب و بغض و الگوگیری از معصومین (علیهم السلام)، انتظار فرج، رعایت تقیه و ... از مهم ترین وظیفه های یک شیعه برشمرده شده است.

سومین فصل بحث شناخت امام زمان (علیه السلام) را مطرح کرده و نص بر امامت حضرت و اوصاف ایشان و نشانه ای معرفت به وجود نازنین مهدی فاطمه (علیهما السلام) را شرح داده است.

شناخت علائم ظهور از جمله خروج سفیانی، قتل نفس زکیه، صیحه آسمانی، نزول حضرت عیسی (علیه السلام) و ... در چهارمین فصل بیان شده است. آخرین فصل به وظایف نزدیک ظهور برای شیعیان پرداخته و روایاتی درباره پنهان شدن از سفیانی، یاری یمانی، رفتن به مکه، سپاسگزاری خداوند جهت درک دولت کریمه و ... آورده شده است.

این کتاب در 168 صفحه رقعی توسط حجه الاسلام مهدی صدری به رشته تحریر در آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما