loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گامی اندک در شناخت مهدویت

ناشر دلیل ما

نویسنده راهله اعتمادیان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72810 10003022
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر مجموعه ای آموختنی درباره دوران غیبت امام زمان (ع) است که در چند فصل به تفکیک موضوعات مبتلابه مردم در عصر غیبت مطالبی را بیان نموده است. ضروریات دوران غیبت در شش بخش و بر پایه قرآن و حدیث معصومین (ع) بیان شده که به قرار زیر است. برخی از مصلحت های غیبت آن حضرت ، وظایف منتظران، که در این بخش مسئله انتظار مطرح شده و وظایف منتظر در هفده موضوع به تفکیک بیان شده است. بخش سوم بیانگر نشانه ها و علائم ظهور و نشانه های پنج گانه ظهور بر اساس حدیث امام صادق(ع) است. سختی های آخرالزمان مندرج در احادیث و راه نجات از آنها چهارمین بخش کتاب است که راهنمای منتظران بوده و می آموزد که در این سختی ها به راه های انحرافی کشیده نشوند . بخش پنجم مسئله زمان ظهوراست که در آن به مسئله بداء و عدم توفیق تأکید شده و همه وقت گذاری ها را رو می کند . آخرین فصل کتاب دگرگونی های اجتماعی و ناهنجاری های اوضاع آخر الزمان و جایگاه شارع مقدس اسلام در آن دروان است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما