loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وصیت های پیامبر به امیرالمومنین (ع)

ناشر دلیل ما

نویسنده سید علی حسینی صدر

مترجم محمد انصاری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 628

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 72976 10003022
320,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب وصیت های پیامبر (ص) به امیر المومنین (ع)، توسط سید علی حسینی صدر نوشته شده و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
پدر دلسوز امت، رسول خدا (صلی الله علیه و آله) وصیت ها و سفارش های علمی و عملی، دینی، اخلاقی و اجتماعی خود را به پدرِ دیگر امت یعنی امیرالمومنین (علیه السلام) سپرد؛ که تا قیامت، فرزندان امت اسلام مدیون این دو پدر هستند، و گوشه ای از این دریای علم را می توان در وصایا و سفارش های انسان ساز و آخرت آفرین خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) جستجو کرد.
این کتاب ترجمه کتاب «وصایا الرسول لزوج البتول (علیهم السلام)» است که طی سالیانی جمع آوری و تدوین گردیده و در موضوع خود، اولین و جامع ترین اثر است.

در کتاب «وصیت های پیامبر (صلی الله علیه و آله) به امیرالمومنین (علیه السلام)» عبارات وصیت ها به صورت عربی و ترجمه فارسی در قالب 150 وصیت به نگارش در آمده و هر کدام از احادیث با توضیحات علمی و فنی (مانند توضیح لغوی، اعتقادی، تفسیری، حدیثی، تاریخی، رجالی و بیان عبارات مشکل) ارائه شده است.
این کتاب در 5 فصل تدوین شده که هر کدام عناوین فرعی دارند:
1️- اعتقادات
2️- اخلاق فردی و اجتماعی
3️- آداب شرعی
4️- تاریخ
5️- احکام
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما