loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احیاء علوم دین (دوره چهار جلدی)

1 (1)

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده امام محمد غزالی

مترجم مویدالدین محمد خوارزمی

تحقیق و تنظیم کتاب حسین خدیوجم

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 3463

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

احیاء علوم الدین، به گواهی دانشوران آشنا با سخن و اندیشه غزالی، ارزنده ترین میراث علمی امام محمد غزالی است. این اثر، که نهصد و اندی سال از تالیف آن می گذرد، همواره میان مسلمانان مقام والایی داشته است. متن احیا به چهار ربع عبادات، عادات، مهلکات و منجیات تقسیم شده و هر ربع آن شامل ده کتاب است و هر کتابش به موضوعی از مباحث دین و اخلاق و معارف اسلامی اختصاص یافته است.

چاپ های جدید این اثر نسبت به چاپ اول مزیت هایی دارد، از جمله: مقابله مجدد با دو نسخه فارسی و عربی و شرح ده جلدی زبیدی، اعراب گذاری عبارات عربی، ترجمه اشعار و عبارات عربی که جایشان در متن فارسی خالی بود، معانی لغات و ترکیبات مهجور و تنظیم دقیق فصل ها و باب ها و عنوان ها و اصلاح پاراگراف ها.

مجموعه چهار جلدی کتاب احیاء علوم دین، نوشته امام محمد غزالی است. این مجموعه کتاب توسط حسین خدیوجم تنظیم و تحقیق شده است و با ترجمه مویدالدین محمد خوارزمی در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما