loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلوه جمال الهی

ناشر سلمان فارسی

نویسنده فخرالسادات مهدوی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 112

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

بعضی از افراد گمان می کنند حجاب برای زن حصاری به عنوان نشانه ضعف و محدودیت او است، اما پاسخ این شبهه در بینش قرآن کریم این است که زن باید کاملا درک کند که حجاب او تنها مربوط به خود او نیست تا بتواند از حق خود صرف نظر کند و نیز باید بفهمد که مربوط به مرد هم نیست که با رضایت او از حجاب صرف نظر کند. حجاب زن مربوط به خانواده هم نیست که تا رعایت کردن یا نکردن آن منوط به رضایت اعضای خانواده باشد، بلکه حجاب زن حق الهی است.

در کشورهایی که قانون غربی بر آنها حکم فرما است، اگر زن شوهرداری به بی عفتی آلوده شود و همسرش رضایت داد قوانین آنها پرونده را مختومه اعلام می کنند، اما در اسلام چنین نیست، زیرا حرمت زن نه به خود زن اختصاص دارد و نه به خانواده اش؛ بلکه حرمت و حیثیت او حق الله است.

کتاب حاضر، نکاتی گزینشی و خلاصه از کتاب «زن در آینه جلال و جمال» نوشته استاد آیت الله جوادی آملی و نیز از کتاب «رهنمودهای تربیت دینی» نوشته ی استاد محترم سرکار خانم فاطمه خاموشی است.

فصل اول: جایگاه زن در اسلام
فصل دوم: زنان با فضیلت در قرآن
فصل سوم: زن در خانواده
فصل چهارم: تربیت فرزند
فصل پنجم: شبهات زنان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما