loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطالعات میان فرهنگی - جلد اول

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده حسن بشیر

ویراستار محمد روشنی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 297

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73143 10003022
149,000 134,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ارتباطات میان فرهنگی یکی از حوزه های مهم ارتباطات است که نیازمند توجه عمیق تر و بیش تر است. یکی از دلایل آن این است که این شکل از ارتباطات در همه نقاط جهان حضور عینی و ملموس و در چهره سازی در مورد ملت ها و فرهنگ ها نقش مؤثری دارد.
بیشتر انسان ها مخصوصاً در عصر کنونی که عصر اطلاعات و ارتباطات است، تجربه ای از این گونه ارتباطات با افراد فرهنگ های مختلف دارند.
یکی از مباحث مهم در این حوزه این است که آیا مقصود از فرهنگ های مختلف، فرهنگ های ملت های دیگر است یا اینکه در یک جامعه چند فرهنگی نیز می توان ارتباطات افراد مختلف دارای فرهنگ های گوناگون یا حتی مثلاً ارتباطات بین نسلی را نیز به نوعی ارتباطات میان فرهنگی نامید.
ارتباطات میان افراد وابسته به فرهنگ های مختلف در یک جامعه را هنوز طبق دیسیپلین ارتباطات میان فرهنگی نمی توان آن را ارتباطات میان فرهنگی نامید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما