loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان فوتبالیست ها

5 (1)

ناشر نشر اطراف

نویسنده شیرین سادات صفوی

مترجم محمود حاج زمان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 197

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73301 10003022
129,000 122,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دیوید اسکوایرز کاریکاتوریست شناخته شده ی روزنامه ی گاردین است که در کتاب های داستان فوتبال و داستان فوتبالیست ها به شکلی خلاقانه و دوست داشتنی متن و کمیک را به هم آمیخته و با لحن طنز، تاریخ فوتبال و سرگذشت مشاهیر فوتبال را روایت کرده است. طنز او طنزی چندلایه است و از هیچ فرصتی برای تکه پرانی و شوخی های کلامی و بصری نمی گذرد. تازگیِ نگاه اسکوایرز و شوخی های تیز و جاندارش با همه ی اتفاقات فوتبالی و پرداختن به حاشیه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این ورزش پرطرفدار، مجموعه ی تاریخ مصور فوتبال را برای هر مخاطبی چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی خواندنی می کند.

کتاب داستان فوتبالیست ها با ترکیب متن و کمیک به سراغ زندگی مشاهیری مثل دیِگو مارادونا، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زین الدین زیدان، زلاتان ابراهیموویچ، الکس فرگوسن، ژوزه مورینیو، رود گولیت و بزرگان دیگر دنیای فوتبال رفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما