loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

... و اینک آخرالزمان: تاریخ سینمای هالیوود

4.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73319 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مقدمه ی این کتاب می خوانیم:
«کتـاب ...و اینـک آخـرالزمـان بیش از همـه تاریخ خوانی و واکاوی هایش دو نکته را مد نظر داشته است: نخست اینکه سینمای غرب یک سینمای کاملا ایدئولوژیک بوده و تمامی ابعاد ایدئولوژی خود را ترجمان تصویری کرده و بر پرده سینماها برده است. و دوم اینکه ما به عنوان ملتی دارای والاترین و پوینده ترین ایدئولوژی می توانیم و باید این ایدئولوژی و تفکرات و ارزش هایش را در لابه لای تصاویر سینما بگنجانیم و گرنه تسلیم ایدئولوژی رقیبی شده ایم که قرن هاست برای نابودی و اضمحلال ما برنامه ریزی کرده است.

در این کتاب سعی شده نشان داده شود که آنها چگونه ایدئولوژی خود را تصویری کردند. اینکه چگـونـه مـی تـوان ایـدئـولـوژی رهـایـی بخـش و عدالت طلبانـه اسلام را به سکانس هـا و پلان های سینمـا آورد، حتمـا بـه کتاب ها و مقـالات و پژوهش های دقیق تـر و عمیق تری نیـاز دارد که اساسا در محدوده این کتاب نمی گنجـد. قطعا مفاهیم و ارزش های والای اسلام در قالب تصویر نمی گنجد، اما اگر بتوان فقط سایه ای کم رنگ را هم از آنها نمایاند، خود نیل به هدف است.»

کتاب حاضر در نوزده فصل رابطه غرب و آخر الزمان را تحلیل کرده و به بیان مطالبی پیرامون آن می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما