loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکومت جهانی محور گسترش یا محو انقلاب اسلامی

ناشر فجر ولایت

تحقیق و تنظیم کتاب فرهنگستان علوم اسلامی قم

سال نشر : 1367

تعداد صفحات : 296

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

حکومت بر جهان و به دست گرفتن ولایت و سرپرستی ملل گوناگون موضع تازع میان اسلام و کفر است، چرا که کفر جهانی حیات خویش را در گرو وحدت ملل و نحل، در دست شستن از هر عقیده و مرام مخصوص به خود و روی آوری و اعتقاد به «حداکثر نمودن میزان بهروری و تلذذ جویی مادی» می بیند و برای رساندن بشریت به ایت وحدت مادی از دست یازیدن به هر اقدامی کوتاهی نکرده و جز بر نابودی کامل ولایت عدل الهی رضا نمیدهد. و ولایت الهی نیز به قصد رهایی ملل دربند از سیتره ظالمانه هیولای کفر، جز با حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) بر عرصه جهان و زبونی و ذلت حکومت استکباری کفر، آرام نمی گیرد، و بدین ترتیب است که «حکومت جهانی» به عنوان محور تعیین کننده در محو و هدم، و یا پیروزی و گسترش کامل حاکمیت اسلام یا کفر بر پهنه گیتی، رخ می نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

وحید لطیفی

این کتاب در پی اثبات حقانیت اسلام بوده و تحقق آن را منوط به نابودی کامل کفر جهانی میداند و لذا تا تثبیت کامل مکتب اسلام تقابل و ستیز با کفر جهانی امری اجتناب ناپذیر است
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّی لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلَّه

25 آذر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما