loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقه و جزای عمومی (دو جلد در یک مجلد)

ناشر مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)

نویسنده عادل ساریخانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 848

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دانش فقه در صدد تنظیم رفتار بشر بر اساس اراده الهی است و هدفش از یک سو رساندن او به قله تعالی و کمال و از دیگر سو منع از سقوط و انحطاط بینهایت اوست. فقه جزایی حامل پیام بازدارنده از سقوط در مفاسد است. این جنبه از فقه نسبت به فقه عبادات و معاملات، کمتر مورد توجه واقع شده است؛ با این وصف فقهای عظام ابوابی را به حدود و قصاص و دیات اختصاص داده اند. لکن فقه جزای عمومی که قابل تشبیه به اصول فقه نسبت به کل فقه است و قواعد عام فقه جزای اختصاصی را بیان می کند، بیشتر مغفول مانده است.

این کتاب در دو جلد و هر دو جلد برای شانزده درس تنظیم شده است و سعی شده تا به تمام سرفصل های حقوق جزای عمومی با نگاهی فقهی و با استفاده از قرآن کریم و روایات و منابع فقهی پرداخته شود. اگرچه کتب مقایسه ای در این مورد قبلا به همت متخصصین نگاشته شده، لکن این اثر نخستین کتابی است که از منظر فقه جزای عمومی نگاشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما