loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیروی برتر لاکی

ناشر فاطمی

نویسنده سوزان پاترون | آنیتا یارمحمدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 216

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

لاکی تریمبل دختری ده ساله است که مادرش را از دست داده و با نامادری اش ـ بریجیت ـ در شهری کوچک زندگی می کند. محل زندگی آن ها شهری است دورافتاده به نام هاردپن که تنها ۴۳ نفر جمعیت دارد. نامادری لاکی فرانسوی است و با وجود تفاوت فرهنگی دو کشور و شرایط سخت زندگی (همچون نداری، گرما، توفان و باران های شدید) سرپرستی لاکی را به عهده گرفته است و به او محبتی مادرانه دارد. لاکی که فکر می کند نامادری اش از او خسته شده است و قصد دارد ترکش کند، رنج می کشد و به دنبال چاره ای برای آن است.

لاکی برای نگاه داشتن نامادری خود در پی کشف و به کارگیری «نیروی برتر» خود است. اصطلاح «نیروی برتر» از گفت وگوهای گروه «ده گام» وام گرفته شده است. در این گروه، افراد معتاد از تجربه های خود می گویند و این که چگونه وقتی به آخر خط می رسند، نیروی برتر خود را می یابند؛ نیرویی که نجات بخش آن هاست.

پرداختن به نیروی شگفت انگیز خیال و اهمیت خیال پردازی در تحمل شرایط سخت و دشوار از ویژگی های کتاب است. شخصیت های داستان با داشتن رویاست که می توانند شعله ی امید را همچنان در ذهن و جان خود زنده نگه دارند. طنز شیرین کتاب، نیز از نقاط قوت کتاب است که از تلخی و گزندگی قصه می کاهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما