loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات کنگره بزرگداشت شهید سید محمدباقر صدر (دوره دو جلدی)

ناشر دارالصدر

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 1038

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73904 10003022
600,000 540,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید سید محمدباقر صدر دیدبانی تیزبین و پیشگام بزرگ نهضت فکری معاصر بود. او از رهگذر توانمندی بی مانندش توانست با تبیین اصیل و روزآمد اندیشه اسلامی در قالب آثاری نوآورانه، عمیق و همه جانبه، بابزرگان و اندیشمندان تمدن مادی به رقابت برخیزد و فراوری عقل های آزاد، از بطلان مکاتب الحادی و سستی بنیان های فکری تمدن مادی پرده بردارد و پویایی اندیشه اسلامی و قدرت بی مانندش را در حل مشکلات جامعه انسانی و اداره زندگی نوین اثبات نماید و بدین سان راه امت اسلامی را به سوی نهضت فکری فراگیر هموار گرداند.

مجموعه حاضر که در دو جلد فراهم شده است، 38 مقاله از مقالات فارسی «کنگره بین المللی شهید آیت الله سید محمدباقر صدر» است که در موضوعات «زندگینامه و شخصیت شناسی»، «تفسیر و علوم قرآنی»، «منطق»، «کلام»، «فلسفه»، «اصول فقه»، «فقه»، «سیاست و اجتماع» و «اقتصاد» گردآوری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما