loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقاشی قهوه خانه ای: خاطرات کاظم دارابی؛ متهم دادگاه میکونوس

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده محسن کاظمی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 968

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73922 10003022
495,000 470,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب به بیان خاطرات کاظم دارابی دانشجو و تاجر ایرانی مقیم آلمان و از متهمان اصلی حادثه تروریستی رستوران میکونوس یکی از جنجالی ترین پرونده های تاریخ قضائی آلمان در شهریور 1371 می پردازد که منجر به کشته شدن تعدادی از رهبران حزب دموکرات کردستان ایران گردید.

از زمان وقوع حادثه میکونوس تا امروز، افراد، گروه ها و جریان های سیاسی هریک از زاویه دید خود به ماجرا نگریسته اند، و هریک نقش خود بر دیوار میکونوس زدند. اما تا امروز دارابی امکان و فرصتی نداشته که نقد و نگاه خود را در معرض داوری بگذارد.

او به عنوان یکی از متهمان اصلی این واقعه حق دارد آنچه را که دیده، شنیده، خوانده و متحمل شده است بر روی دیوار میکونوس رسم کند. بنابراین این کتاب پرده ای است از نگاره ها و نقش های مختلف، که نقال آن کاظم دارابی است، که هم نقش پرده خود می زند، هم نقال و پرده خوان دیگر نقش هاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد شمس الدین

چقدر گرون، قسطی نمیدین

24 آذر 1398

سلام نه متاسفانه

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما