loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهر از نو: شهرها با کدام روایت از پس فاجعه بر می آیند

ناشر نشر اطراف

نویسنده لارنس جی. ویل | توماس جی. کامپانلا

مترجم نوید پورمحمدرضا

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 246

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 73999 10003022
38,000 36,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب ، کتابی خوش خوان از مجموعه کتاب های «روایت و شهرسازی» نشر اطراف است که شاید این روزها بهتر از هر کتابی به کار ما بیاید. مقاومت شهرها و ساکنان شان در برابر فاجعه های گوناگون طبیعی و انسانی، فارغ از شهری که در آن زندگی می کنیم، برای تک تک ما تبدیل به موضوعی شخصی شده است. مرزهای دنیای انسان امروز از سر دیوار خانه اش عبور کرده و کوچه و محله و شهر و کشورش را زیر پا گذاشته. جنگ، حمله های تروریستی، زلزله ، آتش سوزی های خانمان برانداز و رخدادهای آزاردهنده و تکان دهنده ی دیگر به شکل تروماهای جمعی تجربه می شوند. گویی همه ی ما در تاب آوری شهرهای دیگر و ساکنان شان محکی به شهر و دیار خودمان می زنیم و پا به پای مردم دیگر برای سرِپا نگه داشتن شهر تلاش می کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما