loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک فصل در کوبیسم

2 (1)

ناشر شهرستان ادب

نویسنده اعظم عبداللهیان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 110

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 74035 10003022
14,000 12,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این رمان داستانی اجتماعی دارد و از زبان یک زن جوان سعی در نگاهی به زندگی و هستی شناسی زنان جوان در مواجهه با زندگی روزمره دارد.

دانشجوی هنری که به تنهایی در واحدی از یک آپارتمان در تهران زندگی می کند. در ابتدا احساس میکنی کتاب میخواهد از سختی های زندگی این دختر برایت بگوید اما بعد می بینی قصه ی عشق کم جانی به خطوط پرماجرای کتاب گره خورده است. «بهار» شخصیت اصلی داستان است، خطاطی می کند، شاگرد دارد، در یک کتابفروشی مشغول است و کنار همه ی این ها به عشق می اندیشد، به زنی که نماد عشق است تا پایان نامه اش را پیش ببرد. «کیوان» روایت عشق کم جان قصه را به دوش میکشد. پسری که در کتابفروشی کنار بهار کار می کند و هر از چند گاهی خودی نشان می دهد. دغدغه اش مستندی است که دوست دارد بسازد، درباره ی زندگی زنان شهر.

مرد نزدیکتر شد، پیس پیس آهسته ای از کنار گوشش رد شد. کلید در دستانش لرزید و قفل در را رد کرد. دانه های عرق روی پیشانی اش جمع شده بود و سوز که می خورد به صورتش یخ می کرد. کلید چرخید و در باز شد. خود را به داخل ساختمان انداخت. انگشتان مرد از لای در شالش را گرفته بود. در را دودستی فشار داد، مرد شال را رها کرد، در چفت شد. به در تکیه داد، سر خورد و نشست. تمام تنش می لرزید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حمیدرضا قدیمی

ی رمان مزخرف و خسته کننده پولتونو حروم نکنید ن تعلیق نداره ن چیزی که باعث بشه رمانو ادامه بدی

23 تیر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما