loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

متن به حاشیه نرود: درآمدی به نگاه برخی استادان دانشگاه به هویت و سیرت انقلاب اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7404 10003022
4,000 3,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

پنجمین مجلد از مجموعه کتاب های "نگاه استادان" با عنوان "متن به حاشیه نرود: درآمدی به نگاه برخی استادان دانشگاه به هویت و سیرت انقلاب اسلامی" به همت مدیریت مطالعات و برنامه های راهبردی مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تدوین و توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است.

این اثر شامل دیدگاه های دکتر "عماد افروغ" دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، دکتر "علی عسگری" عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی تبیان، مهندس "عباس سلیمی نمین" مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، دکتر "محمدرضا مرندی" عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر "محمد شفیعی فر" عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکتر "ناصر جمال زاده" استادیار دانشگاه امام حسین(ع) درباره انقلاب اسلامی و ریشه های آن است.

در کتاب "متن به حاشیه نرود" هویت و سیرت انقلاب سال 57 و همچنین بررسی این مقوله از نظرگاه این استادان در قالب جملات کلیدی و کوتاه تدوین شده اند. در کنار این موضوع، نقش دانشگاه ها در تبیین هرچه بهتر انقلاب اسلامی و تمایز آن با دیگر انقلاب ها، شاخصه اصلی هویت انقلاب، ضرورت شناخت آن و همچنین عملکرد جمهوری اسلامی و نتایح انقلاب اسلامی نیز بررسی شده اند.

به کارگیری عبارات کوتاه و کلیدی، یکی از ویژگی های برحسته کتاب "متن به حاشیه نرود" است که باعث جذب مخاطب خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما