loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خرده مینا بر خاک 5: ناز و نیاز: گزیده مقالات شمس

5 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داوود غفارزادگان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 68

معرفی کوتاه

گزیده مقالات شمس

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 74076 10003022
14,000 13,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه «خرده مینا بر خاک» تفرّجی است در روضه غنّا و حدیقه غلبای ادب فارسی. بازخوانی شاهکارهای نثر کهن این سرزمین.

هر یک از این کتاب ها گرچه بر مضمونی ویژه همچون عرفان یا حماسه تکیه زده اند، اما علت انتخاب آن ها بیش از هر چیز برخورداری از جوهر ه ادبی ست.

شیوه کار چنین بوده است که هر اثر چندین پاره شده و قطعه ها با آرایشی جدید و بر اساس نگاهی داستانی دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در انتخاب فرازهای هر کتاب، هم چنین تناسب مضمون با نگاه و بینش مخاطب امروز مدنظر قرار گرفته است. گرچه برای بهتر خوانده شدن این مجموعه، فرازهای مهم تر و داستانی تر گزیده شده اند، اما در عین حال، کلمه ای بر متن ها افزون نشده است، جز تغییراتی در حد رسم الخط و علائم نگارشی و پاراگراف بندی که درواقع شأن ادبی ندارند و فقط تمهیداتی برای بهتر خوانده شدن به شمار می روند. در هر یک از کتاب ها، پاره ای واژه ها تعابیر و اصطلاحات دشوار معنا شده اند تا خوانندگان جوان تر، از سرخوشی مطالعه نثر کهن به علت دشواری های زبانی محروم نشوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما