loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کانسار های مس پورفیری ایران

ناشر دانشگاه تربیت مدرس

نویسنده مجید قادری | نرگس یاسمی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 685

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر درباره کلیات کانسارهای مس پورفیری و ویژگی های این کانسارها در زون های ساختاری مختلف ایران زمین تدوین شده است. بی شک بهره گیری از تمام یافته های موجود از بررسی های انجام شده توسط پژوهشگران و صاحبنظران ناممکن بوده است، بنابراین در اینجا سعی می شود که مفیدترین دانسته ها در این نوشتار ارائه شود.
فصل های کتاب شامل شکل ها و جدول های متعددی است تا توجه خواننده در هنگام مطالعه به مشاهده های زمین شناسی صحرایی، نتایج پژوهش ها و تجربیات آزمایشگاهی معطوف شده و درک کامل تری از متن حاصل شود.
در بخش نخست کتاب، کلیات، زمین شناسی، دگرسانی، کانه زایی و مدل تشکیل، ویژگی های زمین شیمیایی و راهکارهای اکتشاف کانسارهای مس پورفیری ارائه شده است. با توجه به حجم یافته های سال های اخیر، سعی بر آن است تا به مطالب اصلی به طور نسبتاً جامع پرداخته شده و در هر بخش نمونه های مناسبی از سراسر جهان شرح داده شود. شایان ذکر است که قسمت عمده ای از کتاب بر ویژگی های کانسارهای مس پورفیری ایران متمرکز شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما