loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش های آماری در علوم پزشکی: همراه با دستورهای نرم افزار SPSS

ناشر دانشگاه تربیت مدرس

نویسنده محمدرضا مشکانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 497

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

رویکرد کتاب روش های آماری در علوم پزشکی به صورت اصولی و ترتیب منطقی مفاهیم است. به این معنا که پس از تعریف متغیر تصادفی و توزیع احتمال متغیرهای تصادفی پرکاربرد، به تشریح توزیع های احتمال که به واسطه عمل نمونه گیری حاصل می شوند، می پردازد. با استفاده از این توزیع های ناشی از نمونه گیری شیوه های بهین برآورد، آزمون فرض و رابطه رگسیونی بین دو متغیر و مقایسه میانگین های چند جامعه یا تحلیل واریانس را شرح می دهد. محاسبات مربوط به این روش ها با دست، ماشین حساب و نرم افزار SPSS و دیگر نرمافزارهای قابل دسترس در اینترنت ضمن مثال های فراوان تشریح می شوند.
نگارنده بر این باور است که اگر فردی با حوصله مطالب فصل های مختلف را به ترتیب پیگیری کند و مثال ها را به دقت مطالعه نماید، به آسانی می تواند مهارت لازم در درک و کاربرد روش های آماری را کسب کند و در پژوهش های خود با موفقیت به کار بندد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما